Sidor

torsdag 25 augusti 2011

Vecka 35

Hej!



Jag vill börja med att påminna er om att ni skall ha byteskläder med er då vi har idrott på schemat! Det är så varmt ute så ni blir svettiga och då är det bra att ha torra kläder att byta till efter lektionerna! Ni kan gärna ha en omgång idrottskläder hängande i en påse på era egna knaggar i tamburen. Byteskläderna behöver och skall inte vara fina! Om byxorna är lite korta eller har hål på knäet så gör det absolut ingenting! Själv brukar jag i skolan ha en omgång byteskläder som jag vet att jag inte behöver nån annanstans, de äldsta skruttigaste duger bra! Huvudsaken är att de är bekväma!

Jag har satt in veckoschemat under fliken veckoplaneringar. Där kan du se att vi på idrotten den här veckan åker till Pajbackaplanen på fredagen. Byteskläder och mellanmål med!

På måndagen har vi en naturtipsrunda tillsammans med åk 1-2 på skolgården.

Tabellförhör på tabellerna 4-5 har vi på fredagen.


Ha ett jätteskönt veckoslut!

Ö. Boa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar